NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W DZIALE ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ALIMENTACYJNYCH

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
24 maja 2023

Luban 23.05.2023

 

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ  W LUBANIU

ogłasza konkurs na stanowisko urzędnicze

PRACOWNIKA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO

 

w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubaniu ul. Dąbrowskiego 18, 59-800 Lubań

Kandydat na w/w stanowisko powinien spełniać wymagania określone w art.6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz.U.2022 r. poz. 530 )

 

1. Podstawowe wymagania:

  1. obywatelstwo polskie,

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. wykształcenie minimum średnie,

  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  5. nieposzlakowana opinia,

 

2. Dodatkowe wymagania:

  1. podstawowa znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji samorządowej,

  2. znajomość przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

  3. umiejętność pracy w zespole,

  4. umiejętność sprawnego planowania i organizowania swojej pracy,

  5. bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,

  6. odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.

 

3. Do zakresu zadań na tym stanowisku należeć będzie głównie:

  1. przyjmowanie oraz kompletowanie i prowadzenie wniosków dotyczących świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z funduszu alimentacyjnego,

  2. prowadzenie i przekazywanie do ZUS dokumentacji dotyczącej składek emerytalno- rentowych i zdrowotnych od osób korzystających ze świadczeń rodzinnych,

  3. sporządzanie comiesięcznych list wypłat i przelewów zasiłkowych,

  4. prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, współpraca z sądem oraz komornikami,

  5. sporządzanie sprawozdań z zakresu świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego,

  6. przygotowanie projektu decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń rodzinnych oraz w sprawach świadczeń alimentacyjnych.

  7. sporządzanie decyzji administracyjnych

 

4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu, praca biurowa,

  2. stanowisko pracy: Pracownik ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego,

  3. czas pracy: pełen etat.

  4. rodzaj umowy: umowa o pracę,

 

5. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys,

  2. list motywacyjny,

  3. kserokopie świadectw pracy- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i kwalifikacje    zawodowe- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

  5. kserokopie certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach- poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

  6. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku,

  9. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  10. kserokopia dokumentu w przypadku kandydata, który zamierza korzystać z uprawnień których mowa w art. 13a ust.2 ustawy – poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. 

 

Przewidywany termin zawarcia umowy o pracę to czerwiec 2023 r.

 

Wymagane dokumenty takie jak list motywacyjny, życiorys (CV), powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Z 2019 roku, poz. 1781 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)”.

 

  1. Wymagane dokumenty, umieszczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem „KONKURS NA STANOWISKO PRACOWNIKA DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO” należy składać do dnia 1 czerwca 2023 r. do godz. 12.00 na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu, ul. Dąbrowskiego 18 , 59-800 Lubań , pok. Nr 9.

  2. Dokumenty, które wpłyną do GOPS Lubań po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane, a osoby, które nie spełnią wymogów formalnych nie będę o tym informowane.

  3. Lista kandydatów, którzy złożyli aplikację oraz lista kandydatów którzy spełnili wymagania formalne, określone w pkt 6 i zostali zakwalifikowani do II etapu jakim będzie test i rozmowa kwalifikacyjna wraz  z jego terminem zostanie ogłoszona na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu ( http://gops.luban.ug.gov.pl/ ) oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Lubaniu , przy ul. Dąbrowskiego 18 w dniu 2 maja 2023r.

  4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu oraz na tablicy informacyjnej GOPS w Lubaniu.

  5. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu

  6. Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.

Z regulaminem naboru na wolne stanowisko urzędnicze można zapoznać się u Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubaniu.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 75 721 6428.

   

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej

Ewa Mykała